Aftellen naar Kerst

Nog 17 dagen en dan is het Kerstmis 2023. Ik vind het heerlijk, die aanloop naar Kerst. De huizen die steeds meer in de kerstsfeer worden gebracht, de straat- en tuinversieringen die overal, soms heel uitbundig, naar voren komen. Dan wil je gewoon een blog schrijven over Kerstmis en dat doe ik dan dus ook! Dit is ook de tijd om weer eens bij te komen van alle gebeurtenissen in het afgelopen jaar en te genieten van elkaar, lekker eten en gezelligheid. Velen van jullie zullen waarschijnlijk binnenkort het jaarlijkse kerstpakket ontvangen eventueel met de bijpassende kerstborrel. Dat lijkt me voor mijn volgers ook natuurlijk heel gezellig om te doen, maar dat wordt helaas een beetje moeilijk toch? Daarom heb ik voor jullie in ieder geval een mooi digitaal kerstpakket in de vorm van gratis leuke links met het thema Kerstmis. Leuk om te bekijken en te beluisteren in de vrije uurtjes bij de kerstboom!

Kookboek Kinderkerst van Kitchenmom

Sjakie en de Chocoladefabriek luisterboek (Willy Wonka)

De leukste gratis games voor de feestdagen!

4 gratis korte Kerstverhalen van Hamley Books: Even doorscrollen en je vindt nog veel meer gratis E-books!

Christmas Lights – Jeske Meinema:

Met kerst komen dromen uit. Sacha kan zich als fotografe niets mooiers voorstellen dan de kerstdagen door te brengen onder het Noorderlicht. En dat lijkt haar familie ook te denken. Plotseling zit Sacha als enige single tussen al haar kleffe familieleden op een romantisch cruiseschip. Zal ze alsnog kerstavond alleen doorbrengen of steekt de knappe reisgids daar een stokje voor? Want tenslotte mag er niemand met kerst alleen zijn… Voor dit gratis Ebook moet je wel even een gratis account aanmaken op Rakuten Kobo, daarna kan je het E-book gratis toevoegen aan Mijn Boeken. Je vindt hier trouwens nog veel meer gratis E-books!

Gratis e-book A Christmas Carol van Anke Vermeij – Bits

De Ultieme Kerstfilm: ”De Nacht Voor Kerstmis”

Vegan Kerst Allerhandig: Gratis kookboek

En als laatste mijn favoriete kerstfilm aller tijden. Het is al een oudje maar zo mooi en sfeervol, kortom een aanrader! Hele fijne, warme en gezellige feestdagen allemaal en tot in het nieuwe jaar!

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.